Bebeginehasret efeninannesiii_ ben suan 23 olmak uzereym 21+4 de gittigimde bebek 440 gr bende 66 kilo idim 60 ile hamile kaldm normal diyo ama
efeninannesiii_ Bebeginehasret anladığım kadarıyla 2 kilo fazlam var ve o yüzden doktorum saçma sapan korkuttu beni. Gerçekten bu şekildeyse inanmıyorum abartmasına ya
Bebeginehasret efeninannesiii_ yani risk almiyolar benm ilk 3 ay 3 kilo aldm normlde kilo alimi beklemiyoruz dedi ama benm insulinim yüksek cikiyordu diyet basladm oyle olnca
Asliormanci efeninannesiii_ Asliormanci bende hamile kaldığımda 62 kiloydum 3. Aya kadar 60 a düştüm şuan 66 kiloya çıktım 24+2 deyiz
Serap32 efeninannesiii_ Erten galiba soyadinizda kızlık soyadim Erten benimde bursaliyim konudan alakasız oldu ama 😅
efeninannesiii_ Beyza038 gerçekten hamilelik değişik bir olay halaa çözemedim bu gidişle çözemem herhalde
Bebeginehasret efeninannesiii_ anladm canm ilk gebelkmi benm 2. Ve ilkndede sekerim vardi benm ama ilkde toplamda 10 kilo aldm bunda 5 bucuk ayda 6 kilo aldm daha ne kadar daha aliriz blmiyorum
Beyza038 efeninannesiii_ oğlumda 7. Ayıma kadar hiç kilo almamıştım çok rahattım ama bu çok zorluyor şeker den korkuyorum bakalım doktor ne diyecek
efeninannesiii_ Bebeginehasret ilk gebeliğim ondan da çok acemiyim pazartesi yükleme yaptırcam artık hiç istemiyordum ama mecbur kaldım 😢
efeninannesiii_ Beyza038 sizde Bir anda almışsınız isterseniz batırın geç kalmadan benim kafama takıldı istemesemde yüklemeyi yaptırmak zorunda kaldım artık 😔
Bebeginehasret efeninannesiii_ korkmayn ilkindede yapildi inanin kotu bisey degl ictigimiz glukoz disarda yedigimiz 2 dilim baklava da bin kat fazlasi var
denizarenmom efeninannesiii_ 22+2de 532gramdi bende hamileligim basindan beri 6 kilo verdim yeni 2 kilo almisim