67minno67sseva92 inanın bende öyle hayatım boyunca hep 48-50 kg arası git gel yaptım metabolizma yüzünden hiç alamadım şuan şoklar içindeyim sanki balon oldum git gide şişiyorum cinsiyet erkek ve ilk günden beri aşırı tatlı istiyor canım her gün tıka basma tatlı yiyebilirim. En kötüsü de şeker çıkarsa napıcam hiç bilmiyorum 😥😥