Nurcanben sacmalamakizim ay benimde pozitif diye okudum gribim bide gözüm alev gibi yanlış okumuşum 😂😂
Nurcanben sacmalamakizim ayy hadi inşallah 😂 geçenlerde benimde 2 buçuk yaşındaki yeğenim sinirlendirmistim kendisini bana bı anda sende bebek var diye bağırmisti acaba işaret miydi 😂😂
umudum321 Sedoos0 günün geçtiyse fark etmez cnm ben akşam doğru yapmıştım hemen çekmişti inşallah sizdede vardır ☺️
kbrnrcglr Nurcanben hayır yoktu öyle bşy ama kendini öyle yıpratma derim psikolojik olarakta kendini yıpratırsn
Sedoos0 Nurcanben inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin. Var oldu olcak gbi agrılarm Var bide kasklarmda ignelenme oluyodu bende yarn kan verince netle
Nurcanben Sedoos0 aynı o zaman bende de öyle olfum olucam hala hamile olduğumu düşünmuyorum kan vwrene kadar