Nurcanben Arkadaşlar benim beta 55 çıktı hastaneden geliyorum şimdi ağrım çok yoğundu yatış yaptılar serum falan taktılar kistim oluşmuş 3 cm bide idrar yolu enfeksiyonum varmıs