Kaderyas0327 Canisi44 herşey normal bebeğim doğum pozisyonunda çatım normal doğum için uygun ve ben de normal istiyorum allah izin verirse tabi 🤲❤️🌸
lhanMerveGler Merhaba bayanlar bende Kasım annesiyim inşaAllah prensesim 10 gün daha durursa 36 haftalığım bugün gece sancım çok oldu sabah ta sümüksü şekilde akıntım geldi doktora gittim hemen baktı suyum felan gayet iyi herşey normal dedi nts de sancı çıkmadı ama çatı muayene si yaptı öldüm resmen 1 2 cm açılman var gelen sümüksü akıntı da nişanınmış dedi 🤔 bebişim 3 kg ama yinede korkuyorum yat dinlen bol su iç dedi eger şuan 37 38 olsaydı direk alırdım hiç bekletmezdim dedi ve prensesimin pozisyonu çok ters kafası gögsümün altında poposunu rahmime oturtmuş normal Doğumu çok istiyorum ama galiba sezeryan olacak Doğuma kadar dönmezse bende şimdi pedim de ıslaklık hissettim ilk gebeliğim suyum mu geliyor ben mi ıslak hissediyorum anlayamadım doktorum sancın yada akıntın felan olursa direk çık gel dedi ama dua ediyorum ki Kasım’ın başına kadar beklesin 38 haftalık olsun sancım ve lekem olmasın diye dua ediyorum 🤲🏻☹️
Edabrbr lhanMerveGler 36 haftalık doğumda sıkıntı olur mu ki. 3 kilo da olmuş. Ben 35 de gittim kontrole istersen alabiliriz artık bi riski yok dedi kilosu da iyi gelişimi de dedi. Bence çok sıkıntı olmaz
Edabrbr Sehererkull hareketli olması erken doğum habercisi mi benimki de çok aşırı hareketli son günlerde özellikle dışardan fark ediyo herkes görüyor 😲
Sehererkull Edabrbr valla doktor bisiler dedi ama 😀 olabilir benimki cok hareket edio ve kasilio hep karnim
YelizMami Sehererkull aynı benimde öyle canm haftamız da aynı hatta normal Doğum ku diyor peki doktorun bana son dk bakıcaz kilolu olursa sezaryen olur dedi
Sehererkull YelizMami kendi gelirse 37 38 de normal olur ama beklersek kilolu olur dedi eger kendi gelmezse sezeryan olucak dedi
Edabrbr Sehererkull :) benimde son nst de sancı çıkmıştı ama bende tık yok. Benim hareketten başka bişe karnımı sallıyo resmen 😂
Ecram Pembemimavimi benim ilkinde, ben suyun geldigini anlamamistim sizinti seklinde geliyordu ve bende altima kacirdim sanmistim🤭 hatta hastaneye gitmeyi akil etmem bir 6 saat sonra falan olmustu