Edabrbr lhanMerveGler 36 haftalık doğumda sıkıntı olur mu ki. 3 kilo da olmuş. Ben 35 de gittim kontrole istersen alabiliriz artık bi riski yok dedi kilosu da iyi gelişimi de dedi. Bence çok sıkıntı olmaz
Ecram Pembemimavimi test yaptilar dogum baslamis mi diye, basladigi icin de kaldim hastanede ertesi gun dogurdum
GkbenAktaAlngan Sehererkull hayır hala önde 31 ekim de kontrol var o zaman gidicem tekrar bakalım ölçümleri nasıl olacak
Asafinannesi Sehererkull dün gittim ben de en son 37 haftalık 3500 gr 49 cm 🤭 maşallahı var diyor doktorum 🤭 o son muzu kaşarı yemeyecektik galiba 😅
Sehererkull Asafinannesi ay evet masallahi var ☺️ bencede yemicektik 😂 daha bugun yedim sonra bebis niye tombis diorum🤣
Sehererkull Bisaniye 😀 valla yemek ayirmiyorum ne bulursam yiyorum ole ozellikle yedigim bisi yok valla ☺️