Kaderyas0327 Sehererkull benim bebeğim 35+2 de 2505 gr dı ve şuan 37+2 yiz pazartesi kontrolüm var ne kadar olduk hiç bilmiyorum ama ben 15 kilo almışım 🤭🙈🙈
Sehererkull Kaderyas0327 masallah ☺️ hamile kaldigin kilo kacti dusukse normal 15 kilo ben daha 4 kilo aldim oda 3150 bebis su falan iste nedensehic almadim
Pembemimavimi kymkkymk2106 bide benim doktoe gecen gittigimde basi yola girmis kafasi oturmus falan dedi
Sehererkull Edabrbr bende arada sancilar basladi ve nstde cok hareketli dedi belkide ondan erken olabilir dedi
Edabrbr Sehererkull hareketli olması erken doğum habercisi mi benimki de çok aşırı hareketli son günlerde özellikle dışardan fark ediyo herkes görüyor 😲
Kaderyas0327 Sehererkull ben 56 kilo ile hamile kaldım ve şuan 71 kiloyum bana çok geliyor ya bide bunun vermesi var 🙈