burcak52 kızmadım kizmam da ben üsluba bakıyorum ve bilgilendirmeleri yanlış olması bu kadar emin olunup . Belirttiğim gibi sağlık sistemimizde yarı özel kavramı mevcut. Devlet bu niversiye hastanesi eğitim araştırma hastaneleri hepsi bakıldığında devlet . Ama üniversite ve eahlar genelde yarı özel geçer .ücret talebinde bulunabilirler . Bir de tsm kavrami var o apayri