babymom_ hemsireacemianne peki bişey sorabılırmıyım ben yanımda kardeşim kalmasını istiyorum başka kımse kalsın istemiyorum ama yaşı 17alıyollaröo hastanelerde yada eşimi çok istiyorum ama ilk doğumumda hiç eşleriyle kalan yoktu hep bı kadın refakatcı vardı herkesin yanında
hemsireacemianne babymom_ genelde 18 yaş altı kabul edilmiyor refakatçi olarak . Çünkü Allah korusun Rabbim yazdıysa bozsun ani durumlarda imza yetkisi olan bir refaketci isteniyor . Kadın doğumda da eşin alınması hastaneden hastaneye değişiyor ne yazikki
hemsireacemianne hunilimom dediğim gibi yarı özel kavramı hastaneler. Mevcut . Yani bunlar genelde üniversite hastaneleri oluyor . Devlet hastanesi üniversite hastanesi tsm kavramları var sağlık sisteminde. Diğer yorumunda da belirttiğim gibi . Devlet farklı üniversite hastanesi farklı
hemsireacemianne burcak52 kızmadım kizmam da ben üsluba bakıyorum ve bilgilendirmeleri yanlış olması bu kadar emin olunup . Belirttiğim gibi sağlık sistemimizde yarı özel kavramı mevcut. Devlet bu niversiye hastanesi eğitim araştırma hastaneleri hepsi bakıldığında devlet . Ama üniversite ve eahlar genelde yarı özel geçer .ücret talebinde bulunabilirler . Bir de tsm kavrami var o apayri
burcak52 hemsireacemianne ama şehir hastanelerinde de ücretli tekli oda varmış. Ankara Şehir Hastenesi.
Adamiranin__annesi hemsireacemianne benim gittiğim Ümraniye eğitim araştırma zaten hastaneden memnunum çok temiz yani ilgililere baya
Adamiranin__annesi Asyaninannesi58 ay çok iyiymiş ya. Buradaki hastane güzel ama odalar 2 kişilik. Ama sordum tek kişilikte varmış galiba artık ayarlamaya calisicam olmasada kısmet ne diyelim
Nrnkymc06 Adamiranin__annesi Özel odalar katına göre değişiyor benim gittiğim hastanede. 2.katta 120, 4.katta falan isterseniz 200 demişlerdi iki hafta önce falan ama hepsi doluydu özel odaların
hemsireacemianne burcak52 şehir hastaneleri de taşeron alım yapıyor aynı eğitim ve üniversite hastanesi gibi
Adacan Hacettepe de 2 tane tekli oda var 2 sene önce geceliğine 250 TL odemistim. Zaten soruyorlar isterseniz ücreti bu diye Bossa oda doluysa zaten 2 kisillik odada kalınıyor. Bu yıl ne kadar olmuştur bekleyip gorcez :)
Setenay-inci Efe55 devlette sezaryen yapıyorlar mı bizim burada 3 gün sancı çekilecek sonra olmazsa sezaryene alınacak demiş başhekim neden isteyene yapmıyorlar anlamıyorum
Ay11 Bende dogumumu unıversıte hastanesınde yapmayı düşünüyorum doktor soyledı özel oda oluyor evet ama önceden ayırtma olmuyor cunku normal doğum beklendıgı ıcın o zaman doğum zamanı aılen ayarlar konuşurlar vs tek oda ıcın demıstı