AnurgulA Beyzanur49 Allah yardımcın olsun canım nişanın filan geldi mi ben de 37+5teyim her an geliyor mu diye kendimi dinleyip duruyorum ama nişanım gelmedi
AnurgulA ilkanneyim06 Biz de 37+5teyiz artık her an gelebilir, tetikte bekliyoruz. Kendi gelmezse son 19 gün kaldı