Bizim son 0 😄 bugün tam 40 hafta olduk , bugün doğması lazım ama gelmiyo bebiş. Bugün kontrolümüz vardı ne açıklık ne sancı hiçbir şey yok. 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdılar Perşembe gününe kadar doğum olmazsa ptesi 41 olacak ve suni sancı ile doğumu başlatıcaz dediler