Pamuksekerimmm @“ilkanneyim06”#p2531571152 normal hesaplamaya göre 52 gün kaldı ama ikizlerde daha erken gelebiliyormuş yani 52’den az bi zamanımız kaldı diyelim hayırlısını vaktinde gelsinler bebişlerimiz☺️🌸🙏
HeyMommy Tugba_umy3 Aminn hepimizi inşallah ☺️ Tabi 40 hafta üzerinden hesaplanınca 13 aslında ne kadar zamanımız var bilmiyoruz kii 🥲