Tbsra95 gögüs şişliği ve kasık ağrısı var ama aynıları adet belirtim:) İlk hamileliğimde en büyük farklılık parmak ucu uyuşmalarım vardı ellerimde. Ve adetime 1 gün kala koku hassasiyeti başlamıştı adet gecikince 2. Sabah test yaptım çıkmıştı. Aynı gün ultrason a girdim 4+5 ti bebeğimm😌😌