zeynozey offff sorma kederdeyim. Ben az önce sanki gerçekten pozitif çıkacak gibi elimdeki erken gebelik testini yaptım bide inceliyorum 1 saat sanki çıkacak. Adet tarihim 15 gibi. Ben şimdiden gün sayıyorum niye bu kadar sabırsızım bir anlasam . Az önce yine test sipariş verdim o gelene kadar en azından rahat dururum 10 gün gelmek bilmez 🙄aslında çıkmıyacak diyorum ama niyeyse test yapmaya sabırsızım varsa da yoksa da öğrenmek istiyorum hemen 😄