zeynozey ay kuzum ya benim de bat 14,15,16,17 yumurtlama günlerimiz hemen hemen aynıydı bizde öncesini ve sonraki gününü değerlendirdik. Çarşamba günü test yaptım. Adete bir hafta vardı erken gebelik testi yaptım. Çıkmadı şimdi tekrar yapmak istemiyorum. Çıkamayacağından korkuyorum. Ama zaman zamanda kasıklarımda sancı hissediyorum napsam bilemedim….