Ben de birazdan 38 haftalık olacağım. Dr a gideceğim h içi . Çok çabuk yoruluyorum, burnum tıkanıyo . Hareketleri de yavaşladı . Sağ göğsümün altına yerleşio bazen taş gibi yapıyor kendini . İki gündür de vajinamda hissediyorum. Sizce az mı kaldı doğuma