Bebemm sağol balım teşekkür ederim. 38+4′ te doğdu başka bir doktora gittim dönmüş baş geliş olmuş alttan muayene yaptı 3 cm açıklık var dedi çatın mükemmel dedi sonra kendi doktoruma gittim alttan muayeneden sonra doğum başlamış yatış verdi suni sancıyla sabah saat 10-11 gibi başladı akşam sekize on kala falan doğurdum çok şükür. Ben de kafası yukarıda elime değiyor sürekli diyordum meğerse bizim keratanın poposuymuş YouTube’da activating labor egzersizlerini yaptım iki günün içinde 50-60 tane hurma yedim başka bir şey yapmadım kontrole diye gittim doğurdum sabah kanamam olmazsa öğle vakti çıkışım verilecek