karadenizdebiraile Prensin_annesi12 38+4 geceleri hareketli arada asagıdan baskı yapıyor çıkacak gibi ara ara sancılarda var sağlıkla gelsin mınıkler sizin bebişlerin kilo durumu nasıl Nst dalgalar ne alemde 😅
karadenizdebiraile Mrvtprk sizin Nst nasıl çıktı en son muaneyenızde birde doktorunuz ne zaman çağırdı kontrole 🙈
Mrvtprk karadenizdebiraile sancım görünmedi, 1 hafta sonra tekrar çağırdı, Perşembeye kadar dogmazsa gidicez yine 🙈
Prensin_annesi12 Seymona1 çatı muayenesi oldun o zaman sen açıklık varsa benim ikinci olduğu için bana alttan bakilmadi zaten doğurmuşsun dedi😁
Seymona1 Prensin_annesi12 evet 2 kez oldum . Çok korkutuldu burda anlatıldığı gibi bi acı yaşamadım ben çatıda
karadenizdebiraile Prensin_annesi12 Kızlar bırsey sorcam ultrasonda adet tarıhıne göre 1 hafta geri gösterıyor sanırım o zaman adet tarıhını mı baz alıcaz yoksa ultrasondaki haftayı mı benım bebısler genelde mınyon oluyor ben ona bağlıyorum ama hangısını dikkatte alıcaz acaba?
hambostanimEymen Bebemm ben sezeryan taraftarı değilim istemiyorum dönmesi için çabalıyorum dönmezse mecbur benim iradem dışında sezeryan olacak. Tam doğum başlayınca da dönebiliyormuş beklemeyi tercih ediyorum ben
Ayse_Nuryusuf01 Prensin_annesi12 bugün itibariyle 38+1 olduk ama bizim kızın gelmeye niyeti yok biran önce gelsin istiyorum ama gelmiyor 🥲
Prensin_annesi12 Ayse_Nuryusuf01 aynı gidiyormuş uz bende 38+1 im erkek diye çok beklicek gibime geliyor kızımı 38+3 te doğurmuştum
Zyinat Ayse_Nuryusuf01 benim de bugün 38+1 oldu 6 aralıkta doktor çağırdı ne diyecek diye 4gozle bekliyorum artık normal yada sezeryan diyecek çatıya bakarak
Ayse_Nuryusuf01 Zyinat benim doktorum normal dedi bende normal istiyordum yarın kontrole gideceğim inşallah bakalım ne durumda bebiş ama ben çatı muayenesi olmadım
Zyinat Ayse_Nuryusuf01 siz hangi şehirde oturuyorsunuz? Benimki tüp bebek olduğu için doktor artık ne derse öyle olacak, bende normal doğum yapmak istiyorum ama artık ona kararı bırakacağım çünkü ne olur ne olmaz benden daha tecrübeli doktor ))
Ayse_Nuryusuf01 Zyinat Adıyaman’da oturuyorum devlet hastanesine gidiyorum ben doktorumdan çok memnunum birde tanıdık olunca daha iyi oldu benim için hem işinin en iyilerinden hem tanıdık o yüzden doktor ne derse ne uygun görürse farklı birşey düşünmüyorum
Zyinat Bide çok kasıklarım ağrıyor bebek de iri dedi ben kendim minyon tipim )) , ama her şeyin hayırlısı neyse öyle olsun , tekme atınca cnm açıyor artık ne yatabiliyorum ne ayakta ne de oturma biliyorum her şeyde ağrı başlı yapıyor büyüdü artık
Ayse_Nuryusuf01 Zyinat evet büyüdüler artı yerleri de daraldı hareket ettikce hele birde bir tekme atışı var canımdan can alıyor valla