Mrvsmt2502 mavimsiiii kızlar dua edin bana da 40+5 oldk , bugün hasteneden geldm bir haftadır sancı çıkıyor nst de zaten ama dayanılmaycak gibi değil , açılmam da olmuyo maalesef.. Suyum da fazla olduğu için doktor daha fazla riske istemedi yatış verdi. Cumaya kadar gelmezse suni verecekler.