aysee_aktass Kızlar 40+4 hamileyim kız bebek 2 gündür karnım ağrıyor bildiğiniz normal karın ağrısı gibi ishal gibi adet olacak mışım gibi bu doğum yaklaşma belirtisi mi acaba sancı başlangıcı mı dediğim gibi 2 gündür var 😞
Nazendehanim aysee_aktass ishal doğum belirtisi diye biliyorum ,bağırsaklar boşaltım yaparak kaslar da hareket ederek kendini hazırlıyormus. Ne zaman kontrolunuz
Mrvsmt2502 aysee_aktass karın ağrısı tek başına doğum belirtisi değil 38 den itibaren adet olacakmışım gibi karnım ağrırdı 42 de doğurdum. Doğum için şiddetli ve kesintili ağrı gerekiyor
mavimsiiii aysee_aktass bende aynı şekilde vallahi çok çok kötü bi ağrı değil ama ağrı var ishal gibiyim yada adet olmuşum gibi 40+3 bizde
karadenizdebiraile Mrvsmt2502 kaç kilo doğdu bebiş 🐣 birde bu hareketleri ne zaman yapmaya başladınız da suyunuz geldi doğuma gıttınız acaba 🙈
Mrvsmt2502 mavimsiiii YouTube de videosu var kızz koş dene ben devamlı yaptım hem doğumum çok kolay oldu hemde kaslar gevşediği için sen rahatlıyosun. Bazılarında doğumu başlatıyormuş ama benim başlatması rejimin tersti ondan olabilir belki sende işe yarar
Kara77 Mrvsmt2502 bende elçin demireli takip ediyorum bugün başladım doğuma hazırlık videosu inşallah iyi gelir 🤭
mavimsiiii Mrvsmt2502 😅😅😅 abooo yorumlara baktım hepsi doğurdum diyor ben bunu yapmazmıyım çok sağol eğer suyum gelirse yazacağım sana
agylik Mrvsmt2502 kaçıncı haftada yaptınız ben şuan 37+5 im 38 içindeyken yapmaya başlayayım diye düşünüyorum. Hemen doğurmak istemiyorum 40 a gelsin 😅 yorumlarda doğumu başlayan çok kişi var o videodan sonra bir tırstım 😅
Zynp-0805 mavimsiiii ben su an 40.1 oldum ayni hareketleri yapiyorum bu bahsedilen videoyu bisanim geldi ama düzenli sancım yok kasilmalarim.oluyor gun icinde Allah hepimize hayırli dogumlar nasip etsin
mavimsiiii Zynp-0805 ayyy darısı bana inşallah nişan doğum habercisi merak etme sıcak suya gir istersen açılman hızlansın ❤️🫶🏻 yarın bile bebeğine kavuşa bilirsin inşallah