mavimsiiii Mrvsmt2502 yok ya herkes diyor yarına çıkmazsın karnın düşmüş ama bişey yok bekliyorum 😅🥹❤️
mavimsiiii Mrvsmt2502 valla hafif bi kanamaya lekeye bile razıyım en küçük bi şeye muhtaç durumdayım suyum gelse herhalde heyecandan elim ayağım bir birine girer
Mrvsmt2502 mavimsiiii insan ne yapacağını bilemiyor hem çok mutlu hem çok üzgün oluyor hem kavuşma hem ayrılık seni bekliyor 🥲
mavimsiiii Mrvsmt2502 😍 gelecek mi o güzel günler kuzumu sağ Salim kucağıma almak istiyorum sadece sağlıkla 🥹
Mrvsmt2502 mavimsiiii gelecek tabiki 🥰🥰 bende daha dün doğmuyor diyordum bugün 8 aylık oldu içinde yaşarken zaman geçmiyor gibi ama dönüp bakınca çook hızlı 🥲
mavimsiiii Mrvsmt2502 valla öyle bakma bana çok heyecanlıyım o yüzden yoksa 14 de kadar zaten yanımda olacak eğer gelmezse 14 suni sancı verilecek sağlıkla gelsin inşallah ❤️😍🫶🏻
Mrvsmt2502 mavimsiiii inşallah 🥰 suni sancıdan da korkma normal Ağrı’da ne hissediyorsan sunide de aynısını hissediyorsun öyle öldüm bittim diyenlere bakma. Suni ağrının şiddetini arttırmıyor sadece düzenliyor. Açıklığın artması daha kolay oluyor benim 6 7 saat içinde doğumum oldu suni ile
mavimsiiii Mrvsmt2502 hadi inşallah korkmuyorum kucağıma almak istiyorum sadece sağlıkla inşallah açıklık vardır ya ❤️🫶🏻🥹🥺
mavimsiiii Mrvsmt2502 valla olmadı doğum ama Salı gününe kadar mühlet verdiler Salı yatış suni ile doğum olucak ama tabi 4 gün içinde de gele bilirmiş 🥹 çok şükür son 4 gün kavuşmaya
mavimsiiii Mrvsmt2502 darısı sana inşallah çok sağol canım benim 😍😘 iki gündür bebişi az hissediyordum meğerse sancılarım varmış farkında değilmişim nstye bağladı öyle anladık sancı 🥹😅😂
mavimsiiii Mrvsmt2502 😂😂😂 sen hamile değil misin kız sana derken hayırlı doğumlar inşallah benim kadar geç kalmazsın diyecektim 😂😂😂 yanlış oldu suni sancıya bile gerek kalmadan olur inşallah doğumun 😁😁
agylik Mrvsmt2502 kaçıncı haftada yaptınız ben şuan 37+5 im 38 içindeyken yapmaya başlayayım diye düşünüyorum. Hemen doğurmak istemiyorum 40 a gelsin 😅 yorumlarda doğumu başlayan çok kişi var o videodan sonra bir tırstım 😅
Mrvsmt2502 agylik yani bende 38 de başladım ama benim rahimim tersmiş ondan mı bilmem etki etmedi ama 40 ta suyum gelmeye başlamıştı belki etki etmiştir. Doğumunu başlatmasa bile kolaylaştırır canım yap bencede o WC de oturur gibi pozisyonda leğen kemiğin açılıyor sende rahat ediyorsun 😂
Cigdembebisim1 Benim ikinci ama yine de çok korkuyorum doğumdan. kızım da suni sanciyla oldu acilmam olmamıştı ama suyum gelmisti aldılar hemen doğuma 38 haftalık doğdu gece 1 de gittim öğlen 12 de doğum oldu. Çok zordu inşallah bu kolay olur 😏
mavimsiiii Mrvsmt2502 😁😅 çok pardon kız bi ara sandım 23 haftalığım demiştin aklımda öyle kalmış sorry 🫣