Ozlemgln canım bebekler büyüdükçe daha çok sütle doyarlar ondan artık az çıkıyor olabilir ben de ikizlere hamileyim ilk bebeğimde çok bol sütüm vardı bunlarda nasıl olur korkuyorum açıkçası mamaya ihtiyaç kalmaz inşallah 😊 Ama ennn güzel sütü uyku yapıyor ne yazık ki bebekler küçükken en zor bulduğumuz şey 🙃 Uyuyamıyorsan bile uyku pozisyonunda yatarak dinlenince de süt hormonu salgılanıyormuş olmadı öyle yap inşallah artar sütün bol bol yeter