Bugun bizede 885 tl geldi ve oyle sicacikta degil evimiz. Ceket yelek ve tv battaniyesiyle duruyoruz.gorunce şok oldum.bakimimi daha gecen kiş yaptirdim.ha oyle yuksek derecede yakmiyoruz 42 de en fazla 45 oda cok usursek.daha kar yagmadan boyleyse kar kişda 2000 gelir:((:((