Canım ben daha yakmadım çok şükür evım sıcak sadece banyo ve Aygaz 280 gelmıs düşün 😐 şok oldum yanı korkuyorum peteklerı açmaya dedıgın gibi bı de bebısler tam kışın ortasında gelıcekler ınsallah..marketler desen bı koli yumurta olmuş 70 lira bı salça olmuş 40 lira Allah yardımcımız olsun gerçekten