AyFa1608 öncelikle geçmiş olsun hiç endişelenmemeye çalışın pozitif düşünüp süreci tamamlayacağınızı hayal edin. Benim de 22. Hafta da açıklık ve hunileşme vardı. Hunileşme ara ara düzeldi ama hiç tamamen geçmedi. Rahim ağzı uzunluğum 25. Haftada 2,5 ölçüldü ve o hafta pesser takıldı. Günde iki progestan fitil, hafta da bir proloton depot ve magnezyum kullandım. Evdeydim hafta da bir doktora gittim. Doktora gittiğim günler bazen markete uğruyorduk. 30. Haftadan sonra hafta bir restorana gittik. Ama çok yürümedim asla . Evde kendi işlerimi hallediyordum ama yorulmuyordum. Bana doktor 28. Hafta da gelir bebek dedi ama ben asla öyle olmayacağını düşünüyordum çok şükür 35+5 olduk. 34+2 de pesser çıkarıldı, progestan ve iğneyi bıraktık. Uzunluk tabi kısalmaya devam etti bende 1,5 cm idi en son. Şu an dikkat ederek ilerliyorum. Dua ediyorum bol bol bana iyi hissettiriyor. Zamanında geleceğine dair olumlu şeyler düşünüp o şekilde hareket ediyorum. Umarım sizin de süreciniz dilediğiniz gibi devam eder ve sağlıklı şekilde bebeğinizi zamanında kucağınıza alırsınız 🤲🏻