Sureyya1 yok. Yanlış biliyor olabilirim ama zaten kısalığın belirtisi olmuyor. Düşük yapıyorsunuz direk anlamadan etmeden. Benim doktor ayrıntılıda farketti. Ağrılı sızılı bişi olsa zaten önlem almak kolay olur. En azından bildiğim kadarıyla 20 li haftalar ve öncesi böyle. Benim en başından beri kanamam vardı ondan sıkı takipteydim. İlk gebelik ve daha evvel kayıp yoktu. Şansıma farkedildi yani.