gul00 tahmin ediyorum, zor bir durum. Bende kanama olmadı. Ama ağrısız ve kanamasız hunileşme ve açılma olmuştu. Hala hunileşme var. Serviks boyu da kısalıyor. İyi düşünmeye çalışın. Umarım her şey yolunda gider, sağlıklı şekilde zamanında bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🤲🏻