Yld önemli olan sizin memnun olmanız ama bende 32. Haftamda Deva hanıma gectim.... ben nergis hanıma dgumdan cok korkuyorum dedim bana verdiği cvp bencede korkmalısın zaten dogum riskli birşey dedi... aynı soruyu deva hanıma sordum güldü bana korksanda o ordan cıkacak sen merak etme kimseyi dinleme ben seni çatır çatır dogurtacam dedi ve cok büyük güven verdi bana