Bskogzhn Suzitosuzi tabilide herkes aynı dr dan memnun kalmayabilir... benim cevremdede normal dogum yapanı gördüm... bakalım bana hangisi nasip olacak
Fbd Nesli9415 ben filiz Saylan a gidiyorum canım özel muanesi aşırı samimi değiliz aşırı kopukta değiliz işte orta seviyede bi hasta doktor ilişkimiz var 😊 ama Bilgi olarak donanım olarak gerçekten çok başarılı
Minikpanda Yld biz ilk hamisligi ogrendigimizde nergishanima gittik bebek yasarsa biray sonra gorusuruz dedi birdaha tovbe gitmem :-)
Nesli9415 Tubaeyvzz merhaba Zeynep Ceren hanım mi dogumunuzu yaptı acaba bende Zeynep hanıma gidiyorum bilgi almak istemiştim