Devran Ayyy benimkide Suan Bayrampasada calisiyor bir turlu beni oraya goturemediii....benim ailemler uzakta kaynanamlarda esimde Bayrampasada calisiyor bir sureligine bende Daricada kaliyorum yalniz basina...cumaertesi pazar evde hastane kontrol olursa pazaertesi de kaliyorr...simdi ogle bi donemdeyim kii anlatatmam disari cikmiyorum ekmek bile almak zor geliyor bana😪