Devran Benim esimin iside araliga kadar uzuyucakmis ama ondan sonra gelme ihtimali fazla 😍en kotu gecirdiyim donemde simdi keske yanimda ola bilseydii😣Yalnizlik cok kotu beee😐annemlere de gidemiyorum ucak yasagim uzak yol cikamam...annemde gelemiyor calisiyor daha yeni gitti agustosun 10unda gecen gun kaynanami aradim gel 1haftada olsa kal yanimda biletini aliyim...o da cocuklar okula gidiyor gelemem..kayinpederim izin vermiyo...kaldim boyle 2arada bi derede😪