Elisam22 aldığım hiçbir şeyi görmediler daha alıp almadığımı bilmediği için liseye giden görümcemi aratmış bir saat beni konuşturdular kız bana terlik aldın mı diye bile sordu ben konuyu kapattıkça açıktan sordu artık. En son demez mi annem de yanımda sana bir selam söylemek istiyor. Aldı telefonu bana diyor ki ben de yelek öreceğim… Ben ne fotoğraf paylaştım ne de aldık almadık dedim. Bakıyoruz hoşumuza giden olursa alıyoruz artık bakalım falan deyip geçiştirdim. Eşim bebek arabası aldığımızı söyledi sonradan tepki göstermesinler küsmesinler aldık diye, kayınvalidem aa iyi yapmışsınız dedi ben de eşime güldüm sen ne düşünüyorsun onlar ne düşünüyor diye. 😂 hamilelikte iki şeye tik oldum biri “alma alma” deyip kendi de almayanlar 30. Haftada hala “erken daha var ihtiyaç olursa alırsın ” bir de “örgü” yani bu örgü olayı beni sinir ediyor allah affetsin emek tabi ama bir şey almamak İçin örüyor gibi geliyor.