aysimaaturkann ay çok sinir oluyorum bu alma alma lafına. Benimkiler de öyle erken doğum riskim var tutturmuşlar kaynanam güne girmiş benim için de onun parası ocakta geliyormuş da o zaman alacakmışım. Doktor Ocağı görmemiz bile zor olabilir diyor aylardır dinleyen yok. Bir hastane çıkışı yetermiş zaten küçülüyor diyorlar. Nereye yetecek acaba. Benim evden çıkmam yasak istirahat ediyorum zaten şehir dışındalar. Eşim sordu ne kadar bu gün parası da her telefonda söylüyorsunuz dedi 10 bin TL’ymiş. Onlara göre bu parayla tüm kıyafetleri bebek arabasını bebek odasını eşyayı beşiği alıyoruz. Biz böyle bir şey istemedik bile ama kayınpederim bize borçlu hissettiği için her şeyini ben alacağım diyor. Ben hiç ciddiye almadım eşim de dinleme dedi ve 12. Haftadan sonra azar azar almaya başladık. İyi ki öyle yapmışız ancak bitti alacaklarımız yıkama kurutma daha yapamadım gittikçe ağırlaşıyorum bu süreçte bir kez gelip yardım eden olmadı yavaş yavaş hallediyoruz. Bence kendi bütçenize göre alın eskiler saçmalıyor.