Kubra-2363 zaten hiç bişeyi düşünmüyorlar ki anca konuşuyorlar anca herşeye karışıyorlar ama demiyorlar ki ocak ayında herşey iki katına çıkacak havalar soğuyacak ve bi anda insan alışveriş yapsa zorlanıyor bugüne kadar yok bişey alma yapma bizim ailede erken hazırlık uğursuzluk getiriyor diyip durdular sırf saygımdan susuyorum hepsi kafayı yemiş yemin ederim . Demiyorlar ki şubat da bebek doğacak bu kız ne zaöan alışveriş yapacak kıyafetler yıkanması lazım ütülenecek ellerini cebine atmazlar ama lafa gelince 1. Numaradalar