İhtiyacı olmayan evi arabası her şeyi olanlar aç gözlülük yapıp başvuru yaptıkları için böyle gerçekten ihtiyacı olanlar mağdur oluyor onlara çıkmıyor. Ya evin var araban var ne diye yardıma başvuru yapıyorsun bunların çoğuda özelde muayene oluyorlar anlamıyorum. Şükretmeyi bilmeli biraz. Bırakalım da gerçekten ihtiyaç sahibi olanlar alsın.