aysenur449 17papatya ben de bilmiyorum anlmadım e devlette yazıyor kabul edildi diye ama bir şey yatmadı
Bereninannesi 17papatya dosya açtırma konusu ikametgah adresiyle alakalı adresinizi falan mı değiştirdiniz yani taşındınız mı eğer öyleyse ikametgah adresinizi nüfus müdürlüğüne gidip yeni adresinizle güncellediniz mi?
berfincidankrkc 17papatya önce e devletten girip bakıyorsunuz sosyal yardım dan çağırdılar gidin imzalanacak herhangi bişey olabilir yada başka bişey
Meyrik Aysegul123Defne neye göre karar veriliyor bende bilmiyorum 3 defa başvurdum çıkmadı 5500 maaş kiraciyim bir çocuğum var ama alamıyorum tanıdığım evi arabası olanlar bile o yardımı alıyorlar 😞😕
Aysegul123Defne Meyrik bende aynı durumdayım asgari ücret ev kira altınlarla araba aldık almaz olaydık oda bir ev masrafı
Kumru2960 Kızlar başvuru yaparken sonda eve ziyarete gelebiliriz diyor, ben eşimden habersiz başvurdum. Diyelim kabul oldu eve gelirler mi ya
Adamiraninannesi Aysegul123Defne Yok ya zaten 1 ayda 1.5 ayda sonuclaniyormus şuan henüz devam ediyor süreç sıkıntı yok yani
3babyannesy Aysegul123Defne ev yok arabm yok isim yok yine çıkmıyor sürekli red, hesap döner sap döner diyorum artk
Aysegul123Defne OzgeSrc toplu alanlar var canım duymuştum bende eltim hatta 3 ay aldı öyle diyor çokta güvenemiyorum da herşeyi eksik yada.dazla anlatma huyu var
berfincidankrkc OzgeSrc netten bilgi aldığım için bildiğimi söylüyorum derya yanıkta açıklama yaptı zaten
Aysegul123Defne Sule9191 malesef öyle geçim sıkıntısı yasamayanlar neden başvuruyor nasıl kabul oluyor anlamiyorum
Aysegul123Defne berfincidankrkc bence öyle değil canım kabul edilen dilen hemen ediliyor edilmeyende öylece bekletiyolar diyolar
berfincidankrkc Aysegul123Defne yok canm çevremden 2 3 kişinin ki hemen iptal oldu 2 gün sonra süreçe alınanlarda sonradan alıyor parayı
Aysegul123Defne Aselsmoms bende öyle düşünüyorum çünkü 4 katlı evi olan kadına nasıl çıkarda bir kötü arabaya bize çıkmıyor
Aselsmoms Aysegul123Defne valla canım çıksa çok rahatlıycaz ama işte onlar ihtiyacı olana değil daha da çok ihtiyacı olmayana veriyolar