sunmomy Morviceyysss eyvah eyvah allah kolaylık versin benim daha ilk 👼🏼👼🏼 Tek nefeste doğururuz inşallah ajdjdjk
busranur_19 Lavantakokusu64 Benimde öyle görünüyor ama sezeryan olursa erken mi olur orasını bilemem artıkkk 😂🌷👶
Summerwine busranur_19 bizim 18 Mart görünüyor ama doğum şekline göre değişir tabi şimdilik normal düşünüyoruz ama son ay bir değerlendirme yapicak doktorum ☺️
busranur_19 Summerwine Evettt benimde 15-17 Mart civarı çıkıyor hep ultrasonda tabi doğum şekline göre değişir 😂🤰🏼🌷
Lavantakokusu64 busranur_19 benim ilk evladim oğlum doğumu normal oldu 40+3te doğdu . Kızçem ne zaman gelecek bakalım 🙂 sağlıklı selametli kucağımıza alalimda inşallah 🌺
Summerwine busranur_19 bakalım nolucak normal istiyorum ama aşırı panik bir insanım o korkutuyor beni 😐
Merbur28 23+4 günlük ama iki hafta önden gidiyormuşuz şubat ortası olur sanırsam tam tarih belli olmaya bilir doktor erken de doğum olabilir dedi
Morviceyysss @Damlamsu 3. Bebegim bu canim, ilki makat pozisyon oldugu icin sezeryanla geldi sonralari da sezeryan oluyo zaten