Ersagununannesi busranur_19 23+3 deyiz tahmini doğum tarihi 27 mart bakalım hayırlısı ama daha doktor onaylamadı 🤭🥰🥰
Bebekcayiroglununannesi BBuseY bizde 27+5 haftalığız bizimde doktorumuz tarih vermedi ama bende tahmini şubat ortasında doğumum olur diye düşünüyorum bizimkide 1 hafta önde:)
HappyEnd-88 busranur_19 bende 26+5 im ne zaman belli olur bende bilmiyorum ama Şubat’ın sonu Martin başı gibi gelir işte aman hayırlısı ile gelsinler de yavrularımız. 😍🥺
Paramedik16 busranur_19 bende 24 haftalığım 23 Şubat gibi olur diyoruz bu arada ikiz olduğu için 36 hafta olmuş oluyor sağlıkla gelsin hepimizinki 🙏🏻
Eren_umay2 busranur_19 27+3 ilki sezaryen olduğu için bu da sezaryan olacak şubat ortaları gibi olur diye düşünüyorum gittiğimde doktoruma sorcam bakalım🥰
cahillesohbetikestim busranur_19 22 haftalığım ama ufaklık 23 haftalık şimdilik mart sonu gözüküyor doğum ama sezaryen olacağı için büyük ihtimalle mart ortalarında gelir bebiş. 🥰
kahvekokusu_ Prenses34_annesi 29+2 12 Şubat dedi doktorumuz bakalım hayırlısı .. Sağlıkla kavuşalım hepimiz .
Tugfer07 @“busranur_19”# doktoruma ilk gittim anda gebelik kartına direk 7 subat yazdı bende sordum dogum tarıhimi evet ama kesin degil dedi erken dogan da var ama genelde 40 hafta normali dedi benim 30 haftam bitti