Yildizayz ParildayanYildiz yaa bende pazartesi gidicem kuzum içini ferah tut sağlıkla kucağımıza alalım 🥰 ama az kaldı nasıl geçiyor zaman ya 😌🤗
ParildayanYildiz Yildizayz ah inşaAllah canım hepimiz sağlıkla alalım kucagimiza🤲 gerçekten zaman çok hızlı ya aman geçsin de kavuşalım küçük kuzulara🥰
mervegny1 Pamukkiz1666 bu duyguları yaşamak çok güzel gerçekten Rabbim herkese nasip etsin🥰 çoğu bitti kuzum artık yavaş yavaş sonlara gelmeye başladık☺️
Pamukkiz1666 mervegny1 bir an önce ona kavuşup koklamak istiyorum sizin doğum ne zaman gozukuyor benim Şubat sonu Martin 5 gibi demişti doktor 23 haftalıkken❤️
mervegny1 ParildayanYildiz bazı günler çok hareketli bazı günler daha az hatta bazen midem de bazen karnımın altında hissediyorum ilk gebelik bende telaşlanıyorum ama normal olduğunu da düşünüyorum 😊
ParildayanYildiz mervegny1 küçük kuzular naz yapıp bizi strese sokuyor işte böyle bir doğsun seve seve acısını çıkarıcam artık 🤭😂
baby3_ mervegny1 bugün tam 27 bitti. Acayip yeme isteksizliği var . Sağlıklı diye yediğim tüm şeylerden tiksinmeye başladım. Hergün ne yicem dert oldu iyice
mervegny1 baby3_ çok zorlama canım sürekli yemek yemem lazım diye şartlama kendini savunma mekanizman devreye girer çünkü
Pamukkiz1666 duyguogretmen61 benim yaşadıklarımı aynı duygulari yaşayan birisiyle tanıştığıma sevindim ilk gebelik birazda yaş küçük olunca yaşadıklarım beni korkutuyordu su an mutlu oldum ❤️
Bzdmr mervegny1 Sık idrara çıkma geceleri içimde minik bir savaşçı haline gelen bebeğim ayakta durunca bel ağrısı bacak ağrıları gece zor uykuya dalma sabahları zorla uyanma🙈 maşallah bende de yok yokmuş yazdıkça farkettim 🤭🤭🤭
Yildizayz ParildayanYildiz evet bır an önce o gün gelsin ve kucağımda o günü iple çekiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🙏💖
Pamukkiz1666 havvaana maalesef öyle oluyor sağ sol sürekli bu sekilim sabah uyandığımda felç geçirmiş hissi geliyor bana 😂
mervegny1 Pamukkiz1666 27 şubat gözüküyor kuzum aşağı yukarı aynı zaman da yapacağız inşallah günümüzü doldururuz 🥰
Aysun56 Pamukkiz1666 bize de ayni tarih bicildi bakalım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım Allahin izniyle 🤲🏻
mervegny1 ParildayanYildiz valla benimde ahdım var hafifden poposuna vurucam çünkü bana zor gebelik yaşattı sürekli düşme riskiyle yaşadık şimdi gelişmesinin takibindeyiz başka sıkıntılar var sağ salim alayım kucağıma yapıcam😂
duyguogretmen61 Pamukkiz1666 8 yıl sonra 2. gebeliğim benim. Her şey geçiyor o mis kokulu evlat dünyaya gelince. Sağlıkla gelsin bal evlatlar, sağlıkla da kavuşalım inşallah.🙏🏻🥰🌸
Pamukkiz1666 duyguogretmen61 benimde 15 ay sonrası gelen mucizem o yüzden benim için çok kıymetli her anı her çektiğim acilar sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
annesivekuzusu mervegny1 cok sukur iyi gidiyor ama omuz bel ağrıları cok zorluyor beni 😖 sizlerde de oluyor mu
mervegny1 annesivekuzusu benimde sağ arka kaburgalarım ağrıyor zaman zaman bu ara baya sırtıma yayıldı