ParildayanYildiz mervegny1 çok şükür güzel bu ara kızıma kavuşacağım günün hayaliyle bitiriyorum günleri🥰
Yildizayz mervegny1 çok şükür iyi gidiyor arada adet sancısı gibi karnıma ağrı giriyor geri hemen geçiyor🙏
baby3_ mervegny1 bugün tam 27 bitti. Acayip yeme isteksizliği var . Sağlıklı diye yediğim tüm şeylerden tiksinmeye başladım. Hergün ne yicem dert oldu iyice
Pamukkiz1666 Aşırı şekilde yemek yeme isteği daralan nefes derim yırtarcasına tekmeleyen kızım aşırı lavabo ihtiyacı mide yanmalari ama sona yaklastikca onu düşündükçe hiçbirisi rahatsız etmiyor Allah hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin ❤️
mervegny1 Pamukkiz1666 mide yanması ve tuvalet ihtiyacı bende de çok oluyor benim oğlumda sağolsun hep halsizleştiriyor beni sürekli uyuma istediği ama yinede çok şükür sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🌸
havvaana Pamukkiz1666 tüm bunlara ek olarak yatamama kalkamama uykulardan tat alamama da var ben de düz yatmadığım için ve ayakta durduğum zamanlarda sırtım belim çok ağrıyor 🥴
ParildayanYildiz mervegny1 ay o olmazmı ama bu ara hareketleri azaldı ben buna daha çok stres oluyorum artık doğsa da gözümün önünde olsa moduna geçtim🤦♀️
Pamukkiz1666 mervegny1 inşallah onlarin bir tekmesi bütün derdi kederi unutturuyor insana 7. Aya girdik son zamanlar hiç geçmiyor gibi 🥰
mervegny1 ParildayanYildiz bazı günler çok hareketli bazı günler daha az hatta bazen midem de bazen karnımın altında hissediyorum ilk gebelik bende telaşlanıyorum ama normal olduğunu da düşünüyorum 😊
ParildayanYildiz Yildizayz evet bende öyle hatırlıyorum canım😍 senin bebişin hareketleri nasıl canım bizimki çok az ya hissedince sadece aşağı vuruyor bazen ama sık da değil tedirgin ediyo beni🤦♀️
Yildizayz ParildayanYildiz yok kuzum hareketlerimiz gayet iyi gün içerisinde de her attığında hissediyorum çok şükür 🙏 ama doktoruna danisabilirsin kuzum için rahat eder 🥰
ParildayanYildiz Yildizayz MaşaAllah canım nazar değmesin pazartesi gidicem o gün sorayım inşaAllah herşey yolundadır🤲
mervegny1 Pamukkiz1666 bu duyguları yaşamak çok güzel gerçekten Rabbim herkese nasip etsin🥰 çoğu bitti kuzum artık yavaş yavaş sonlara gelmeye başladık☺️
Yildizayz ParildayanYildiz yaa bende pazartesi gidicem kuzum içini ferah tut sağlıkla kucağımıza alalım 🥰 ama az kaldı nasıl geçiyor zaman ya 😌🤗
Pamukkiz1666 havvaana maalesef öyle oluyor sağ sol sürekli bu sekilim sabah uyandığımda felç geçirmiş hissi geliyor bana 😂