Elifgoktug1 Tugbaaa-34 evet 35 haftada doğum yaptığımda toplam 19 kg yi sirtlamistim😅 1 ay erken doğdu beklese gününü 25 30 kg olurdu gibi😁 ilkinde de 39 haftada doğdu 22 kg almistim ve öyle iştahlı yemek yiyen biri asla degildim bünye meselesi bence
Tugbaaa-34 Elifgoktug1 hayırlısı diyelim verebiliriz inşallah 🤷♀️ ben yemek yemeyi seviyorum mide bulantım geçmedi yoksa daha çok yicemde mide izin vermiyo 😂
1erkekkannesiiii Tugbaaa-34 yarın 32 haftalık oluyoruz 10 kilo aldım. Doktorum hala kilo al diyor 😂 50 kilo ile hamile kaldım şu an 60 oldum son 2 ayda 3-5 daha alsam yeter😂 bide bu kiloları geri vermek var 🥲
Tugbaaa-34 1erkekkannesiiii he kız vermesi sıkıntı ilk gebeliğimde doğumdan sonra hepsini verdim emzirmeyi bıraktım daha çok aldım 😒 bunda napcam bilmiyorum 🤷♀️😀
Anonymousmom Tugbaaa-34 20 den sonra kilo alınıyor zaten ben 22 haftaya kadar hiç kilo almadım sonra bi anda almaya başladım
Elifgoktug1 Tugbaaa-34 ben ilkinde 22 kg olarak aldığım kiloyu 6 ayda 26 kg olarak geri vermistim🙈 bunda da bebisim 9 aylık 49 kg yim 1 kilo kaldi hamile kaldığım kiloya 😁 verirsin korkma ama tut kendini güzel ilerlemissin😆 masallah🌸
Leylaberk Valla bemde 20+1 deyim 82 ile hamile kaldım şuan 80 deyim çünkü çok zor geçti mide bulantısı ve yanması hiç bir şey yiyemedim yedim çıkardım yeni yeni düzelıyorum
Zeynepsen Tugbaaa-34 inşallah 30 kilo verdim ben verdiysem herkes verir yemek yemeyi çok seviyorum çünkü 😄
koohydal 4 ayda 9 kilo verdim 😄 dahada veriyom. banada doktorum kilo almıyorsun dedi, hastasıyla gurur duysun diye verdim bile
Fatmaztrk Tugbaaa-34 kan ilaci önemli düzenli kullanmaya devam edin sadece tatlı ve hamur işine biraz dikkat ettim mi tamamdır
Tugbaaa-34 Fatmaztrk evet kan ilacımı düzenli alıyorum tatlı sevmiyorum hamurda ayda bir canım isterse 😊