Tugbaaa-34 Fatmaztrk evet kan ilacımı düzenli alıyorum tatlı sevmiyorum hamurda ayda bir canım isterse 😊
koohydal Tugbaaa-34 yok canım, hep kusmaktan habire kilo veriyorum. göbeğim azbuçuk çıkmaya başladı, ama kilom aynı
Elifinannesi97 Tugbaaa-34 canim ilerleyen haftalar daha çok alırsın ben 56 yla hamile kaldım 73 le doğuma gittim ama dgumdan sonra eski kiloma düştüm şuan 60 kiloyum
Ebrarabla_06 Tugbaaa-34 39+3 teyiz canım benim bende 61 le başladım şimdi 66 ve 67 kilo arasında gidip geliyorum az aldım doktorum da alma dedi ama benim bel fıtığım var diye alma dedi bana
muallimehanimmom5 Tugbaaa-34 2 kilo gayet gayet iyi anlamadım neyi uyardı 😒 Bende 29. Haftamdayım 55 ile hamile kalmıştım 62 olmuşum