Happymomeda Allahkahretmesin1 aaa bide 43 kilomuşsun inşallah bendeki 5 kilom sana gelir amin 🤣 1.48 boyum ama sen 150 de kilomda 55
Fadimegll321 Allahkahretmesin1 bacak çok acıyor ben yaptığıma pişman olmuştum dikkat et ben 4.5 aydır yapıyorum sadece göbeğe yaptım :)
Allahkahretmesin1 Fadimegll321 yaklaşık 1 aydır kullanıyorum bende son birkaç defadır çok zor oluyor derim kalınlaşmış gibi sanki iğneyi sokarken çok canım yanıyor
minikmucizemmmmmm Allahkahretmesin1 bende 43 1.68 boy🤭😂 bildim bileli zayıfım inşallah hamilelikte biraz tombik oluruz😂 benim hiç morarmadı iğneden sonra sarı kantaron yağı ile ovalıyorum biraz
Allahkahretmesin1 minikmucizemmmmmm ayy senin boyun uzun benden daha da zayıf gözüküyorsundur benim de boyum 160 olmazsa bi kolumdan deneyeyim yarın makyaj temizleme pamuğuna kolonya döküp ovalıyorum ben de biraz
Allahkahretmesin1 sedamom00 göbekte son zamanlarda iğne girerken çok acıyor o yüzden bacak denemek istiyordum
[silindi] Allahkahretmesin1 bacak çok yakıyor ya ben yapamıyorum hamileliğimin ilk gününden beri kolumdan yapıyor eşim
Allahkahretmesin1 [silindi] herkes kol demiş ama zayıf olduğum için koldan nasıl olur bilemedim yarın öyle deneyeceğim
Allahkahretmesin1 Cgdm34 zayıf olduğum için koldan denemeyi hiç düşünmemiştim bile ama herkes kol yazmış bakayım olursa yarın yaptırayım eşime
Mayysa Ben en başından beri bacaktan yapıyorum üst bacağın dış kısmına ve sanki dize biraz daha yakın kısmında hiç acı ağrı olmuyor gibi onu tecrübe ettim üst kısımlar biraz acıyor dediğiniz gibi oraya da eşimden yardım alıyorum ben uzanıyorum o esnada
Allahkahretmesin1 Mayysa göbekte son zamanlarda biraz sıkıntı yaşıyorum teşekkür ederim aklımda olsun bunu da deneyeyim
Ceyda76 Allahkahretmesin1 bacak çok acıtıyor sağ sol kollardan dönüşümlü olarak yapabılırsın oyle kullanıyorum ben .Hastanede de koldan vuruluyor
Allahkahretmesin1 Ceyda76 evet hastanede vs koldan yapıyorlar ama ben zayıf olduğum için koldan yapmayı hiç düşünmemiştim bile
Fadimegll321 Allahkahretmesin1 bende öyle ya deniyorum çıkarıyorum falan 😕sağlıcakla alalım da kucağımıza hepsi geçer 🥰
Allahkahretmesin1 Happymomeda kız zayıf olmak kilolu olmaktan daha zor 😂 kiloluysan bir hormon bozukluğu sağlık sıkıntısı vs de yoksa yemeyi keser kiloyu verirsin ama zayıf olunca ne yaparsan yap olmuyor 😂😂
minikmucizemmmmmm Allahkahretmesin1 evett maalesef ben fazla zayıfım karnım çıkınca nasıl görüncem çok merak ediyorum😂 sağlık olsun da napayım alamıyorum diyetisyene bile gittim😂
Cgdm34 Allahkahretmesin1 canım bacagından daha cok sıkımtı yasarsın soleyeyım kolların o kadar acımaz yanı acırsa bacagın kadar acımaz 🤗bebeklerımız ıcın mecbur dayanıyoruz🥰
Allahkahretmesin1 minikmucizemmmmmm ay benim de denemediğim şey kalmamıştı baktım olmuyor bıraktım en sonunda arı sütünden balık yağına vitaminlere kadar denedim yok olmuyor 😂😂
Ceyda76 Allahkahretmesin1 en azından gobegın dınlensın ben üç ay oldu kullanıyorum çürüdü gobegım sonra kola gectım göbek ıyılestı kol morardı
Emel99emel Allahkahretmesin1 bel kemiğinden alınızı koyun bir karış ölçün birde diz kemiğinden aynı şekilde bacağa doğru bir karış ölçüp tam arada kalan bölgeye yapacaksın dedi bana hemşire o şekilde gösterdi ama bacaktan daha fazla yakıyor hemşirede öyle dedi.