mervee19_ bunu artışa bağlı söyleyebilir. 270 le ilk gebeliğimi öğrendiğim de ertesi gün Ankara şehir hastanesine gittim. Bana doktor henüz değerine göre hamilelik var diyemeyiz çok düşük demişti şoka girdim o an. Bazı doktorların yorumları beni şaşırtıyor. Özele gittim gebelik var ama artışa göre devamlılığını tespit edebiliriz dedi. İki günde bir kan ver eğer artış güzel ilerlerse gebelik vardır.