SinemMmMmMmMmM Kızlar adetime 1 haftaya yakın süre var ama bazı şüphelerimden dolayi test verdim kimin duası kabul olur belli olmaz görenler dua edebilirmi lütfen bizde hayırlısıyla güzel sonuç alırız inşallah bu sefer 🙏🏻
Deletedmom_103 SinemMmMmMmMmM rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın canım. Umarım en kısa zamanda mutlu haberi alırız. Bende bekliyorum çünkü 🌺🤍
hazan95 insallah yuksek cikar🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 benim ilk 7.24 cikmisti öyle öğrendik sende ve tüm isteyenler bu sevinci yasayip eline alsin insallah🤲🏻🙋🏼♀️
mervee19_ hazan95 benim 68,2 çıktı ve hamile değilsin dedi napicam bilmiyorum o kadar çok takıyorum ki dün vermiştim
SinemMmMmMmMmM Deletedmom_103 amin inşallah canım Allahım en yakın zamanda bu duyguyu tatmayı nasip etsin isteyen hakeden herkese 🙏🏻
SinemMmMmMmMmM Nurcanben kasıkta ağrı yada batma hissi var belimde ağrı midede biraz ekşime oluyo ve göğüslerde dolgunluk var. Direk hamileliğe yormak istemedim ama veriyim testi ne kaybederim ki dedim artık dayanamadım 😊
hazan95 SinemMmMmMmMmM SinemMmMmMmMmM 14 kasimda gittim adet gunumdu fakat bulanti vardi vucudumda degisiklikler farkettim gittim 7.24 cikti kesin diyebilmemiz icin iki gun sonra gel iki kati cikmasi lazim dedi 16 kasimda gittim 24.84 cikti
Deletedmom_103 mervee19_ sınır zaten 5 68le nasıl değilsin diyebilir ki. Saçmalamış bence kim dediyse
SinemMmMmMmMmM mervee19_ o nasıl bi saçmalık başka bi hastaneye yada doktora git bence 68 le nasıl hamile değilsin diyebiliyo
MaviK mervee19_ bunu artışa bağlı söyleyebilir. 270 le ilk gebeliğimi öğrendiğim de ertesi gün Ankara şehir hastanesine gittim. Bana doktor henüz değerine göre hamilelik var diyemeyiz çok düşük demişti şoka girdim o an. Bazı doktorların yorumları beni şaşırtıyor. Özele gittim gebelik var ama artışa göre devamlılığını tespit edebiliriz dedi. İki günde bir kan ver eğer artış güzel ilerlerse gebelik vardır.
Nmhrkl arirangg sen hamilesin tatlım. 24 ile öğrendim. Bir hafta sonra 1900 oldu. Sonrasında 5 gün geçti aradan test verdim ,7000 oldu. Hamilesin sen dikkat et. Sakın yanlış birşey yapma. O doktora da bir daha gitme
mervee19_ SinemMmMmMmMmM bana dış gebelikdir eğer öyle bişey varsa falandedi o kadar moralimi bzodu ki
ayoLNolduYine mervee19_ saçmalama canım 10 üstü gebelik. Daha çok yeni gebesin başka doktora git o nasıl doktormuş
SinemMmMmMmMmM AdinsMom Aminn inşallah dileyen hakeden herkese nasip olsun inşallah 🙏🏻 tabiki haber veririm zaman geçsin diye kendimi oyalamanın çaresine bakıyorum mecbur 😂