AdinsMom SinemMmMmMmMmM benim de böyleydi hep inandım dedim ki rabbim geciktiriyosa güzelleştiriyodur vardır bi bildiği sakın moralini bozma olur mu ❤️❤️❤️
SinemMmMmMmMmM AdinsMom tabiki öyle canım teşekkür ederim bi umut işte napalm 6 yıldır evliyim 2 kere tüp bebek yaşadım ilki olmadı 2.sinde hamileydim ama düşük yaşadım maalesef ki bundada bi hayır vardır oluruna bıraktım artık hayırlısı diyelim ❤️
anayimbenanaaa mervee19_ ilk kanı verdiğin gün ne zamandı ona göre tekrar kan ver üzerinden ne zaman 2 gün geçmişse bugün ya da yarın ona göre istersen sonucunu yaz bakayım ben kadın doğum polikliniğinde çalıştım bilgim var bu konuda
mervee19_ anayimbenanaaa pazartesi günü verdim bide yarın vericem sonucunu inşallah yazarın yarın çıkınca 🥰
Zeynepppppp anayimbenanaaa merhaba banada bakabılırısın canım kafayı yıycem 26 kasım 11. 28 kasım 57 2 Aralık yanı bugun 352. Az yukselmiş geldı bana 😩😩
Asgzmm mervee19_ merhaba bende pazartesi verdim ve 61 çıktı hamilesin dedi ve muayene olduğum da rahim kalınlığın gayet iyi dedi kesinlikle başka doktora gidin
mervee19_ Asgzmm inşallah hamileyimdir bende pazartesi verdim 68 çıktı yarın vericem insallah sonucunu yazarım size yüksek cikicakmi takip edicem başka bı doktora gidicem
Asgzmm mervee19_ bende 61 çıktıktan sonra gittim 403 çıktı rabbım inşallah senınkını de yukseltır sonucunu merakla bekliyorum
melikeyldz_05 SinemMmMmMmMmM Üzülme herşey de vardır bir hayır Allah’ım isteyen Herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲
mervee19_ anayimbenanaaa merhaba ben pazartesi gün kan vermiştim 68 çıkmıştı dünde kan verdim sabahtan 260 çıktı beta değer mi siz yazın demiştiniz sormak istedim☺️
Kadriye28 mervee19_ ay çok şükür bana devlette 643 çıkmıştır kimyasal olabilir Allah’ıma şükür hiç birşey yokmuş.