melikeyldz_05 Sevin21 İnşallah Allah’ıma tek duam İsteyen herkese nasip etsin Anneliği 🤲 Yarın değerini yazmayı unutma güzel haberi bekliyorz
Kadriye28 Sevin21 cumartesi gecesi 214.2 carmsaba 643 cuma 1323 doktorlar gerçekten çok korkutugor bende çok korktum senin gibi
husnatskn Sevin21 bende çok erken öğrenmiştim ilk değerim 17′di 2 gün sonra kan verdim 45 çıkmıştı. Şuan 4 aylık hamileyim 🥰 içinizi ferah tuttun. İnşallah yükselir 🙏🏻
yinehamile Sevin21 korkacak bir şey yok kuzum degerin 600 700 olsada 2 güne bir kan alırlar. Kimyasal olma ihtimalibe karşı
yinehamile Sevin21 hayir o kadar hızlı yükselmez, normal bir hamilelik de ortalama 2 yada 3 günde bir en az 2 katına çıkması lazım
E_rcimkara Sevin21 düşük diye değer yoktur erken öğrenmek vardır ben 0,709 ile öğrendim yükselir inşallah🌺
Sevin21 E_rcimkara bugun yeniden kan verdm sonuc beklyrm ins yukselmistr etrafımdaki herkes umut etme dedi😔