E_rcimkara sonuc yarın cıkacakmıs ya bnde beklyrm heyecanla
Sevin21 haber ver canım🌺🌺
Sevin21 güzel haberler ile gel🌺
E_rcimkara mutlaka yazacam🙏
husnatskn degerim dusmu 13.5 olmus doktor kimyasal gebelik dedi😔
Sevin21 Sağlık olsun sıkma canını,illaki olur. Morallerini yüksek tut 🙏🏻
Sevin21 yaaa geçmiş olsun canım benim🤍🥺
Sevin21 canım sonucun çıktı mı