Sevin21 Kızlar dun kan verdm 2 gunluk gecikmeyle beta hcg 22.13 dedi doktor 2 gun snra yne kan ver gebelk görnyr ama degrn yukselmesi lazm dedi cok korkyrm sizce yukselir mi bu deger cok mu dusuk
Svnmrv Sevin21 çok erken ogrenmissin sadece 2 gün sonra artış yüzde 60 larda olmalı bende 35 ile öğrenmiştim. İçini ferah tut
melikeyldz_05 Sevin21 Canım bende yükselmesini bekliyorum Doktorum 10 gün sonra gel ddi ben de 2 gün arayla 3 kere kan verdim
Kadriye28 Sevin21 ya korkma sen Allah’a sigin ben 4 haftalık hamileydim doktor bana da kimyasal dedi değerim 1323 lere çıkmıştı yani sonra özele gittim ki çok şükür kese gözüktü
Kadriye28 Sevin21 cumartesi gecesi 214.2 carmsaba 643 cuma 1323 doktorlar gerçekten çok korkutugor bende çok korktum senin gibi
guzelanne01_ Sevin21 bende 399 la öğrendim canım gebeliğimi adet geçikmesinden 8 gün sonra verdim beta geç döllenme olmuş kızımda betam tam tersi çok yüksekti
Sevin21 melikeyldz_05 22.13 2 gun gecikmistim. Yarın yne kan vermem lazımmıs ama korkyrm yukselir mi diye
melikeyldz_05 Sevin21 ben 14 le öğrendim adetimden önce 3 gün kan verdim 2 gün arayla şuan bekliyorum cumartesi İnşallah bakacağım
melikeyldz_05 Sevin21 İnşallah Allah’ıma tek duam İsteyen herkese nasip etsin Anneliği 🤲 Yarın değerini yazmayı unutma güzel haberi bekliyorz