landarch81 ben gittim can hastanesiyle de görüştüm. Oda süsleme, bebeğin aşıları, 3 gün sonraki kontrolleri, doğum, anestezi, bebeğin ilk kıyafeti, gerekirse mama yada süt sağma pompası her şey var içinde. Üstelik hastane çok temiz ve güzel. Doğumhaneyi bile gezdim odalarla çok yakın. Bugün doğum eğitim vardı gelmediniz galiba? vildan hanım verdi klinikte. Vedat beyde vardı ama gitti o tabi :)